Polityka dostawy

Polityka Dostawy Sklepu Internetowego eastland.pl

§1. Informacje Ogólne

Niniejsza Polityka Dostaw określa zasady dostarczania produktów zakupionych w sklepie internetowym eastland.pl, którego właścicielem jest SANSOI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w ŁODZI, ul. PIOTRKOWSKA 35, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Łódź Śródmieście, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001130571, NIP: 7252347474, REGON 529823433, kapitał zakładowy w wysokości 30 000,00 ZŁ.


§2. Sposoby Dostawy

Sklep internetowy eastland.pl oferuje następujące sposoby dostawy zamówionych produktów:

DPD: Przesyłki kurierskie realizowane przez firmę DPD Polska Sp. z o.o.
Orlen Paczka: Przesyłki dostarczane do punktów odbioru Orlen Paczka.
InPost: Przesyłki dostarczane do Paczkomatów InPost lub kurierem InPost.
DHL: Przesyłki kurierskie realizowane przez firmę DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Poczta Polska: Przesyłki realizowane przez Pocztę Polską S.A., w tym przesyłki listowe i paczki.

§3. Koszty Dostawy

Koszty dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy, wagi oraz rozmiaru przesyłki. Dokładne koszty dostawy są prezentowane Klientowi podczas składania zamówienia, przed jego ostatecznym potwierdzeniem.


§4. Czas Realizacji Dostawy

Czas realizacji zamówienia, liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy (w przypadku płatności z góry) lub od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem), wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych.
Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy, który jest zależny od wybranego przewoźnika i wynosi zazwyczaj:
DPD: 1-2 dni robocze
Orlen Paczka: 1-3 dni robocze
InPost: 1-2 dni robocze
DHL: 1-2 dni robocze
Poczta Polska: 2-5 dni roboczych (w zależności od rodzaju przesyłki)
Sklep eastland.pl dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane i dostarczane jak najszybciej. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedawcy, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

§5. Odbiór Przesyłki

Przy odbiorze przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lub pracownika punktu odbioru.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości przesyłki, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem eastland.pl.

§6. Prawo Odstąpienia od Umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Szczegółowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie Sklepu.


§7. Reklamacje

Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy należy zgłaszać do sklepu eastland.pl. Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej znajdują się w Regulaminie Sklepu.


§8. Kontakt

W przypadku pytań dotyczących dostawy lub niniejszej Polityki Dostaw, prosimy o kontakt z:

SANSOI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. PIOTRKOWSKA 35 90-410 ŁÓDŹ NIP: 7252347474 REGON: 529823433

Można również skontaktować się z nami mailowo sklep@eastland.pl lub telefonicznie 453 090 304.


§9. Postanowienia Końcowe

Niniejsza Polityka Dostaw stanowi integralną część Regulaminu Sklepu eastland.pl.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką Dostaw zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
Sklep eastland.pl zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Dostaw. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu.
Data ostatniej aktualizacji: 17.01.2025

Shopping Cart